12–15 Mart tarihleri arasında Selanik’te düzenlenen Agrotica 2026 Tarım Fuarı kapsamında sizlerle bir araya gelmek bizim için gerçekten çok keyifliydi. Standımıza uğrayan, bizimle sohbet eden, fikirlerini paylaşan ve ilgi gösteren herkese gönülden teşekkür ederiz. Sizlerle tanışmak, deneyimlerinizi dinlemek ve yeni iş birlikleri üzerine konuşmak fuarın en değerli anlarıydı.
Bu güzel buluşmanın, önümüzdeki dönemde güçlü ve uzun soluklu iş birliklerine dönüşeceğine inanıyoruz.
Yeniden görüşmek dileğiyle
Merhaba
Yardıma İhtiyacınız mı var ? Whatsapp ile bize yazın